Drukte in Mei

Eindhoven, Donderdag 20 mei 2010

Bijna klaar voor vertrek

Bijna klaar voor vertrek

Nu zijn we beiden met pensioen en hebben het nog nooit zo druk gehad.

Pesioenfeestjes, afscheid, en laatse aanpassingen en onderhoud van de boot, uit het water in Medemblik. De schroef blijkt ernstig gecorrodeerd en gaat terug naar de fabriek in Denemarken. Voor de zekerheid halen we ook het roer los voor inspectie. Ook de watermaker moet nog worden aangepast. Toch houden we er aan vast om de eerste week van juni te vertrekken. We krijgen er steeds meer zin in.

Uitwaaien in Spanje

Moraira, 8 januari 2010

Marina la Llobella

Reeds lang van plan om het nieuwe jaar wat uit te waaien in Spanje aan de kust bij Moraira. En het waaide flink.

Winter in Medemblik

Medemblik , Zaterdag 19 december 2009
Luna Verde in de sneeuw

Luna Verde in de sneeuw

 

Half jaar voor vertrek, ingesneeuwd in Medembik. Klussenlijst is erg lang, maar we hebben nog de tijd. Belangrijkste zaken zijn de veiligheids uitrusting aanpassen aan de eisen van de ARC, reserve ondedelen compleet maken en voor alles een plaatsje vinden. Dat moet vast lukken.
Eind april uit het water voor inspectie en anti fouling.Tegen die tijd moet deze web-site ook klaar zijn.