Drukte in Mei
Eindhoven, Donderdag 20 mei 2010
Nu zijn we beiden met pensioen en hebben het nog nooit zo druk gehad.
Pesioenfeestjes, afscheid, en laatse aanpassingen en onderhoud van de boot, uit het water in Medemblik. De schroef blijkt ernstig gecorrodeerd en gaat terug naar de fabriek in Denemarken. Voor de zekerheid halen we ook het roer los voor inspectie. Ook de watermaker moet nog worden aangepast. Toch houden we er aan vast om de eerste week van juni te vertrekken. We krijgen er steeds meer zin in.
Uitwaaien in Spanje
Moraira, 8 januari 2010
Reeds lang van plan om het nieuwe jaar wat uit te waaien in Spanje aan de kust bij Moraira. En het waaide flink.

